I disse dage får alle medlemmer et brev med posten om kanalomlægning den 7. februar.

Normalt laver vi først ændringer i sammensætning af pakkerne efter generalforsamlingen. Men denne gang har vi valgt at gøre det allerede nu, så vores medlemmer kan få glæde af de nye kanaler i deres pakke tidligere.

• I lille pakke er TV3 puls ny. – Den lå tidligere i mellempakken.
  • I mellempakken er sportskanalen Tv3+ ny. – Den har hidtil ligget i stor pakke.
  • I stor pakke er Comedy Central ny – en perle, hvis du er til South Park og The Daily Show.
    Ny i stor pakke er også eSportTV og Viasat Ultra-HD – specielt til medlemmer med et 4K-tv.

På generalforsamlingen, der er fastsat til den 8. marts foreslår vi følgende stigninger i prisen på pakkerne:

Lille pakke + 5 kr. pr. måned – mellempakke + 40 kr. pr. måned – stor pakke + 10 kr. pr. måned.
Disse stigninger omfatter først og fremmest generelle prisstigninger på det nuværende indhold, men naturligvis også de nye kanaler. Når vi vælger Stofas grundindhold i vores pakker får vi mest for pengene.