Internet til byens måske bedste pris

Middelfart antenneforening har nogle af byens mest konkurrencedygtige priser på Internet og tv-pakker. Bor du allerede i byen, så kan du få bredbånd fra 179,- pr måned.

Hvis du inden d. 2/7-2019 bestiller en 50/50 Mbit forbindelse, får du endda opgradering til 100 Mbit indtil 1/9-2019.

Gå ind på norlys.dk/internet og indtast din adresse, for at se om din bolig allerede er klar til at modtage internet fra Middelfart Antenneforening.

NB: Ønsker du hastigheden 15/15 mbit, så vær opmærksom på, at Stofa af tekniske årsager ikke kan vise netop denne hastighed, når du indtaster din adresse. Hvis det er den hastighed du gerne vil have, så skal du ringe til Norlys på 70 11 40 40 og bestille den.

Skal du flytte til Middelfart?

Bor du ikke allerede i Middelfart, men er ved at flytte hertil, så skal du også gå ind på norlys.dk/internet og indtaste din kommende adresse i Middelfart, for at se om du kan Internet fra Middelfart Antenneforening.

Har du også brug for en tv-løsning?

Hvis du også er interesseret i tv-pakker, så kan du vælge om du vil have en af vores tre tv-pakker eller om du selv vil vælge hvilke kanaler du vil have. Læs mere på: priser på tv-pakker eller vælg-selv.

Vil du modtage nyheder fra os?

Hvis du er interesseret i nyt fra Middelfart Antenneforening, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev.

Vidste du at medlemsskab er inkluderet?

Medlemssskab af Middelfart Antenneforening er inkluderet i de listede priser på Internet og TV-pakker. Der kommer altså ikke ekstra abonnement oveni de angivne priser.