home-office-336378_1920

Du kan få internet til hjemmekontoret gennem Middelfart Antenneforening

Internet

Middelfart Antenneforening tilbyder alle medlemmer af foreningen internet gennem Norlys.

Med Norlys leveres dit internetsignal til dig gennem antennenettet. Norlys leverer i øjeblikket internet med hastigheder fra 15/15 Mbit/s op til 1000/100 Mbit/s.

Det er dog slet ikke alle der har brug for så høje hastigheder på deres internet. Hvis du har internet i dag, og overvejer at skifte til Norlys, så kan du foretage en hastighedsmåling af dit internet for at få en idé om hvilken hastighed du skal vælge. Her skal man dog være opmærksom på, at hvis man bruger trådløst internet, så vil den målte hastighed aldrig komme op i nærheden af den hastighed der står i du betaler for.
Mål dit internets hastighed med denne måler fra Norlys.

Læs mere om internet og hastigheder på Norlys hjemmeside.
Vær dog opmærksom på, at priserne på hjemmesiden ikke i udgangspunktet er antenneforeningens priser. Du skal indtaste din adresse på Norlys hjemmeside, for at kunne se de rigtige priser. Herefter vil priserne på hjemmesiden være dem der gælder for medlemmer af Middelfart Antenneforening.

Se Middelfart Antenneforenings priser og udbudte hastigheder

Som ekstra fordele ved at vælge internet gennem Norlys får du:
– E-mail-pakke, som inkluderer en e-mail i formen “brugernavn”@norlys.dk.
– Norlys Play. Hvis du i forvejen får TV gennem Antenneforeningen, kan du også se TV på din computer, tablet, smartphone, Google Chromecast eller Apple TV

Bredbånd only
Medlemmer af Middelfart Antenneforening har mulighed for helt at fravælge TV-pakker og blot have en internetforbindelse fra Norlys. Dette kan for eksempel være smart i de tilfælde, hvor streaming udgør størstedelen af TV-forbruget. Det kan også være, at man blot ønsker at have ganske få TV-kanaler, så er det muligt at tilkøbe disse “ovenpå” internetforbindelsen.

For at få Bredbånd Only skal man kontakte Norlys kundeservice mellem kl. 8.00 – 17.00 på tlf. 7011 4040.

NB: Vær opmærksom på at selvom du indtaster din adresse på Norlys hjemmeside, så fremgår 15/15 forbindelsen ikke. Den skal du ringe til Norlys og bestille.

Mand som surfer på nettet

Middelfart Antenneforening tilbyder i samarbejde med Norlys en række forskellige hastigheder på internet, så der er hastigheder, der både passer til den krævende og mere nøjsomme internetbruger.

Læs mere om internet på Norlys hjemmeside

Vidste du?

At som medlem af Middelfart Antenneforening, får du en trådløs router med i dit internet abonnement, uden merberegning.

Tilflytter/Nyt medlem

Her er relevant information til dig som nyt medlem.

Priser på forskellige internethastigheder

Problemer med signalet?
Kontakt Norlys tekniske support hverdage mellem kl. 8-21 og weekend og helligdage mellem kl. 9-17 på tlf. 7011 4040.

Spørgsmål til regning eller andre Norlys-produkter?
Kontakt Norlys kundeservice alle hverdage mellem kl. 8-17 på tlf. 7011 4040.