Alle medlemmer af antenneforeningen får i disse dage brev om kommende kanalomlægning pr 30. marts. De fleste fladskærme har automatisk kanalsøgning, men det kan være nødvendigt at indtaste nogle værdier, som beskrevet i brevet. Har du en Stofa SmartTV boks, skal du ikke gøre noget. Boksen laver automatisk en kanalsøgning.

Omlægningen kan afsløre problemer med indstråling i din tv-installation, som sandsynligvis også har været der før omlægningen. Nu påvirker det blot en af dine favoritkanaler. I april måned er der tilbud på at få besøg af en tekniker fra Stofa, som vil gennemgå husstandens tv-installation.
Hjælp til et bedre signal hos Stofa
Læs hele medlemsbrevet her.

I forbindelse med omlægningen sker der også ændringer i udbuddet af radiokanaler. Se radiokanalerne her.