Den 1. april ophørte den nuværende blokering af tv-kanalerne, når man opholder sig i et af de andre EU-lande. For medlemmer af Middelfart Antenneforening med Stofa TV betyder det, at du fremover kan tage dit tv-indhold med på ferien og streame det med Stofa WebTv via både app og web. I hele EU.

Du kan bruge Stofa WebTv på samme vilkår som herhjemme – så dét, du kan se med WebTv i Danmark, vil du også kunne se i resten af EU. Uden ekstrabetaling.

Med WebTv har du mulighed for at ‘tage tv-pakken med på ferien’ og du kan se dine yndlingsudsendelser, selv når du er på rejse eller ferie i et af EU-landene. Til sommer kan du fx bruge WebTv til at følge med i fodbold-VM på de samme tv-kanaler, som du kan se hjemme i Danmark. Det samme gælder indholdet i det 7-dages tv-arkiv, som du nu også har adgang til i alle 28 EU-lande, når blokeringen ophæves den 1. april.

Spørgsmål/svar om at bruge WebTv i EU

Er der begrænsning på brugen af Stofa WebTv udenfor Danmark?
De nye muligheder gælder, når man ‘opholder sig midlertidigt’ i et EU-land, fx ved rejse, arbejdsophold eller studier. Man skal samtidig have dansk bopælsadresse. Pt. er der ikke sat en grænse for, hvor længe man må opholde sig i udlandet, for at det kan defineres som et midlertidigt ophold.

Skal jeg betale ekstra for brug af WebTv i EU?
Middelfart Antenneforening og Stofa opkræver ikke betaling for brugen af WebTv. Dog skal du naturligvis være opmærksomme på eventuel betaling for brugen af mobildata, hvis der ikke er wifi-forbindelse, når der bruges WebTv.

Er der tv-indhold, som jeg ikke kan se udenfor Danmark?
Alt det indhold, som medlemmerne i dag kan se i Danmark via WebTv, vil de kunne se i hele EU.

Har de medlemmer, der har Mellem og Stor tv-pakke også adgang til fx filmleje og de interaktive funktioner (StartForfra m.m.) i udlandet, ligesom i Danmark?
Ja, det er de samme muligheder med WebTv, der gælder i hele EU.