Middelfart Antenneforening har en særlig samhandelsaftale med Norlys, som betyder at vi kan tilbyde bredbånd til nedsatte priser for vores medlemmer.

Tabellen herunder viser de mulige hastigheder og den tilhørende pris. Medlemsskab af antenneforeningen er inkluderet i priserne.

HastighedPris hos NorlysMedlem af Middelfart AntenneforeningInkluderer
4/1 Mbit0,-0,-
15/15 Mbit-179,-
100/50 Mbit249,-229,-Wifi-router
200/50 Mbit289,-269,-Basis Cyberforsikring
Wifi-router
500/50 Mbit309,-289,-Sikkerhedspakke
Basis Cyberforsikring
Wifi-router
1000/100 Mbit339,-319,-Sikkerhedspakke
Udvidet Cyberforsikring
WifiGaranti

Læs mere om internet og hastigheder på Norlys hjemmeside

Vær opmærksom på, at priserne på Norlys’ hjemmeside ikke i udgangspunktet er antenneforeningens priser. Du skal indtaste din adresse på Norlys hjemmeside, for at kunne se de rigtige priser. Herefter vil priserne på hjemmesiden være dem der gælder for medlemmer af Middelfart Antenneforening.

Ovenstående tabel viser prisen for nye medlemmer og de hastigheder det er muligt at købe. Har du en anden hastighed og pris, ændres den ikke, men vil du gerne skifte til en af ovenstående, kan du henvende dig hos Norlys kundeservice mellem kl. 8.00 – 17.00 på tlf. 70 11 40 40.

NB: Vær desuden opmærksom på at selvom du indtaster din adresse på Norlys hjemmeside, så fremgår 15/15 forbindelsen ikke. Den skal du ringe til Norlys og bestille, da den udbydes specielt til medlemmer af Middelfart Antenneforening.

Vidste du?
Medlemmer af Middelfart Antenneforening har mulighed for helt at fravælge TV-pakker og blot have en internetforbindelse fra Norlys, også kaldet “Bredbånd Only”.

Læs evt. mere om Internet og Bredbånd only.

For at få Bredbånd Only skal man kontakte Norlys kundeservice mellem kl. 8.00 – 17.00 på tlf. 70 11 40 40.

I tvivl om dit behov?

Er du i tvivl om hvilken hastighed du har brug for, så kan du læse mere i vores indlæg om hastigheder eller i indlægget coax vs fiber.

Vidste du?

Medlemsskab af Middelfart Antenneforening er inkluderet i priserne du ser for bredbånd eller tv-pakken. Der kommer altså ikke noget ekstra gebyr oveni!