Vi har formået at holde priserne på tv-pakkerne i ro de seneste par år.

Vi er dog nødt til at hæve priserne på mellem og stor pakke fra 1. april 2023.

Det er store prisstigninger på sportsrettigheder, der betyder, at Stofa har stået i den situation, at de enten skulle tage sportskanalerne ud af tv-pakkerne eller acceptere, at priserne stiger for at bibeholde sporten som en del af pakkerne. Da sportskanaler er afgørende for mange kunder, er det vigtigt for både os og Stofa fortsat at kunne tilbyde et stort udvalg af sportskanaler.

Helt konkret stiger prisen på

• den mellem tv-pakke stiger med 60-kroner, så prisen fra d. 1 april 2023 er 515 kroner pr. måned.
  • den store tv-pakke stiger med 150 kroner om måneden, så prisen fra d. 1. april 2023 er 798 kroner om måneden.

I forbindelse med prisstigningerne vil man som noget nyt få adgang til streamingtjenesten Viaplay Total, hvis man har en stor tv-pakke og Viaplay Film & Serier, hvis man har en mellem tv-pakke.

Vi er i samarbejde med Stofa lykkedes med at holde prisen i ro hos de af vores medlemmer, der har en lille tv-pakke, hvor sport netop ikke fylder så meget.

Ønsker man ikke at betale den stigende pris for sportsrettigheder, har man mulighed for at ændre sin tv-pakke til en lille tv-pakke og så tilføje ’Vælg Selv’ kanaler, hvor man kan tilvælge et vist antal kanaler, der også inkluderer sport til omkring den pris, man betaler i dag.

Vi håber at mange vil tilmelde sig medlemsaftenen, den 13. marts 2023, efter generalforsamlingen for at høre mere om Vælg Selv.

Se samlet: Oversigt over ændringer Middelfart Antenneforenings Tv-pakker pr. 1. april 2023