Stofa har i maj udsendt en ny app, der gør at man kan se tv fra Stofa på
Apples nyeste tv-boks som hedder Apple TV 4.Det kræver selvfølgelig at man har tv hos Stofa, hvilket er tilfældet for alle Middelfart Antenneforenings medlemmer.

Apple TV har efterhånden vundet ganske stor udbredelse blandt de danske husstande, derfor har Stofa vurderet, at de gerne vil udvikle en app, som giver adgang til Stofas tv-indhold via Apple TV.

Med appen kan medlemmer med Stofa Tv og Apple TV 4 se Stofa WebTv (og dermed Stofas tv-kanaler og indhold) direkte på deres tv, uden at det kræver pc, tablet eller smartphone. Har man et SmartTv abonnement har man desuden adgang til StartForfra og StartForfra+, ligesom man kender det fra SmartTv boksen. Medlemmer uden SmartTv, men med tv-pakke 2 og 3 vil ligeledes have adgang til StartForfra og StartForfra+, som de kender det fra deres nuværende WebTv-løsning.