Norlys Play

Når du har tv-signal fra Middelfart Antenneforening har du også automatisk Norlys Play, Det betyder, at du altid har din tv-pakke med dig. Så kan du nemlig streame indholdet fra din tv-pakke på din mobil, tablet og pc overalt i Danmark. Og med Chromecast eller Apple TV kan du spejle dit indhold op på tv-skærme både hjemme og ude.

Du kan hente App’en Norlys Play hvor du normalt henter dine apps. App’en findes til Android og iOS. Du kan også tilgå Norlys Play på din computer.

Uanset dit pakkevalg kan du med Norlys Play både starte programmer forfra og sætte dine programmer på pause, hvis du bliver forstyrret. Med start forfra kan du se de fleste programmer i op til 7 dage tilbage.

Kan I ikke blive enige om hvad der skal køre på fjernsynet? Fortvivl ikke, men find i stedet iPad’en og start den kanal du gerne vil se. Det er nemt, hurtigt og sikrer husfreden.

Se mere på norlysplay.dk

Du kan også få hjælp og vejledning ved at ringe til Norlys Kundeservice på telefon 70 11 40 40.

Med Middelfart Antenneforening og Norlys kan du vælge mellem over 100 forskellige TV-kanaler, de fleste i HD. Der er flere forskellige måder at få TV på:
TV-pakker: Vælg én TV-pakke blandt de tre som antenneforeningen stiller til rådighed.
VælgSelv: Køb 4, 8 eller 20 point og vælg selv de kanaler eller streaming tjenester du vil se.

Læs mere om TV på Norlys hjemmeside

Tilflytter/Nyt medlem
Her er relevant information til dig som nyt medlem.

Problemer med signalet?
Kontakt Norlys teknisk support hverdage mellem kl. 8-21, og weekend og helligdage mellem kl. 9-17 på tlf. 70 11 40 40.

Spørgsmål til regning eller andre Norlys-produkter?
Kontakt Norlys kundeservice alle hverdage mellem kl. 8-17 på tlf. 70 11 40 40.