Pressemeddelelse:

Middelfart Antenneforening bygger om for 24 mio kr. og kan snart tilbyde gigahastighed.

Giganettet kommer snart til Middelfart Antenneforening, når Stofa opgraderer kabel-tv-nettet, så der i fremtiden kan leveres internet på op til 1.000 Mbit. En hastighed, der fuldt ud matcher det, der leveres på fibernet.

Formanden Bent Laugesen udtaler:

Fremtiden for en antenneforening er at kunne udbyde de produkter, som medlemmerne efterspørger, herunder lynhurtig internet. Stofa starter ombygningen i 4 kvartal 2020 og forventes færdige 1. april 2021, og dermed vil vi fortsat leve op til vores målsætning, nemlig Bedst Bredbånd og TV til prisen. Samtidig får vi opgraderet vores net, så oplevelsen med TV og andre digitale ydelser bliver langt bedre.

Vi har indgået en flerårig aftale med Stofa, omkring udbud af internet, levering af TV m.v. Denne aftale har sammen med vores opsparing gennem de sidste 5 år gjort, at vi har penge til ombygningen, så det kommer ikke til at koste medlemmerne ekstra.

Vi tror, at med ombygningen vil de fleste borgere fortsætte med at få tv og internet fra Middelfart Antenneforening, alene af den grund at vi er bedst på prisen. Vi glæder os til at kunne informere medlemmerne på Stofa Event i Lillebælts Hallen, den 22 og 23 september kl. 14-18, hvor bestyrelsesmedlemmer vil være til stede. Vi vil naturligvis også berøre emnet på vores generalforsamling i Lillebæltshallen den 23. september kl. 18.30.

Bent Laugesen, Formand Middelfart Antenneforening

Yderlige info på mail: mail@middelfart-antenneforening.dk