Kære medlemmer

I forbindelse med medlemsaften d. 13. marts, optog vi følgende 2 videoguides. De er nu også tilgængelige her på hjemmesiden.

Synes du at den store pakke eller mellempakken er blevet for dyre – så anbefaler vi at du tager et grundigt kig på Vælg Selv muligheden. Det gennemgår vores formand, Bent Laugesen i følgende video:

Video – Vælg selv guide

Fremtiden er at benytte sine tv muligheder på mange forskellige devices – og har du ikke et smart-tv, så kan du nemt forvandle dit nuværende tv til et Smart-TV ved hjælp af en Chromecast med Google TV eller en Apple TV. Så er du ikke afhængig af at have et nyt TV og du er heller ikke afhængig af om der et et antennekabel tilgængeligt.

Vil du vide mere om hvordan det fungerer, så kan du se det i denne video:

Video – Hvordan bruges Stofa WebTV på Google TV / Chromecast

I videoen bruger vi Chromecast med Google TV som eksempel, men Apple TV fungerer stort set på samme måde.

Hilsen bestyrelsen