I 2019 får du endnu mere for pengene i Middelfart Antenneforening.

Alle medlemmer får nu adgang til StartForfra, Pause og StartForfra+. Det betyder, at du kan starte dine programmer forfra, sætte dem på pause og finde de fleste udsendelser en uge tilbage. Du kan benytte disse muligheder, hvis du har en Stofa-smartbox, eller med web-tv. – Klik her og kom godt i gang med web-tv.

Yderligere kommer der til alle en ny musikvideo-tjeneste MyMTV. Til medlemmer med mellempakken og storpakke kommer der andre nye digitale tjenester. – Klik her og læs om alle nyhederne.

Lille pakke udvides med Kanal 4 og Paramount Network, der tidligere hed Comedy Central og alene var med i stor pakke.

Lille pakke kommer til at koste 185 kr. pr. måned og mellempakken 400 kr. Det er en stigning på 20 kr.

Stor pakke kommer til at koste 580 kr. pr. måned. Det er en stigning på 25 kr. Til gengæld får du TV2 Play og to nye børnekanaler Nick jr. og Disney Junior.

For at få de nye kanaler på plads skal du søge efter nye kanaler på dine tv-apparater den 8. januar. Du kan også foretage en ny komplet programsøgning.

Vores lille programpakke er måske Danmarks bedste til prisen med de populære betalingskanaler: TV 2, TV 2 Charlie, TV3, TV3 Puls, DK4 og Kanal 5. Og fra 8. januar også Kanal 4 tillige med Paramount Network.

Men samtidig indeholder vores lille programpakke en række kanaler for medlemmer med specielle interesser – lige fra fra det lokale og regionale til særlige europæiske sprogområder, fx fransk og spansk. Alt grydeklart og lige ved hånden – uden dikkedarer og ekstra udgifter.

Betalingen opkræves fortsat kvartalsvis forud, næste gang pr. 1. jan. 2019.

Se indhold i tv-pakker i 2019