John Hansen ønsker at stoppe i bestyrelsen. Så vi søger nyt blod. Kunne du tænke dig at blive  medlem af bestyrelsen i Middelfart Antenneforening? eller evt. suppleant, som vi også mangler.

Bestyrelsen skal sikre vores medlemmer mest for pengene indenfor områderne tv, bredbånd og digitale ydelser, og har ansvaret for den daglige drift og ledelse af foreningen.

Bestyrelsen består af syv bestyrelsesmedlemmer plus to suppleanter, der er valgt af generalforsamlingen. Klik her og se  bestyrelsens nuværende sammensætning. Foreningens formål er fastlagt i vedtægterne, som du kan se ved at klikke her.

I bestyrelsen lægger vi vægt på at få en ny kollega, som er udadvendt og kan begejstre, som har holdninger, som vil sige sin mening, og som har en kreativ, administrativ, eller teknisk profil.

Der stilles ingen bestemte krav til uddannelse eller kompetencer, men vi håber, at du har erfaring med forenings- og bestyrelsesarbejde, ved lidt om køb, salg og service samt gerne kendskab til enten IT svagstrømsteknik, medier, markedsføring, jura eller økonomi.

Bestyrelsens aktuelle planer

Bestyrelsen arbejder med en plan for større synlighed og bedre udnyttelse af mulighederne på de digitale og sociale medier, og vi søger især yderligere kompetencer på dette område.

Vi holder 8-10 bestyrelsesmøde om året, hvor vi starter kl. 17. Der kan også forekomme andre møder. Klik her og se hvad vi arbejder med.

Der er tale om interessebetonet frivilligt arbejde. Dog ydes et beskedent honorar, som dækker udgifter til telefon, kontorhold, møder og kørsel mv.

Det er der for dig

Som bestyrelsesmedlem får du mulighed for at følge med i det sidste nye inden for tv og internet. Der er mulighed for deltagelse i kurser, konferencer og møder og lignende, hvor du lærer mere om bestyrelsesarbejde, tv og internet. Omkostningerne afholdes af foreningen.

Du vil også løbende blive fagligt opdateret gennem nyhedsbreve fra vores brancheorganisation, Antennesammenslutningen af 2012

Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter sker på generalforsamlingen den 12.03.2018.

Vi vil meget gerne høre, hvad der motiverer dig, og hvad du kan bidrage med.
Send gerne en mail til: mail@middelfart-antenneforening.dk

Du er også velkommen til at kontakte foreningens formand Bent Hørby, tlf. 4041 1784.