Høj hastighedsstriber på en vej, som visuel visning af at det går hurtigtInternet til erhverv

Har du brug for lynhurtigt internet til din virksomhed, så er internet fra Middelfart Antenneforening, i samarbejde med Norlys Erhverv, et rigtig godt bud!

Middelfart Antenneforening har en særlig samhandelsaftale med Norlys, som betyder at vi kan tilbyde internet til virksomheder på gode vilkår.

Vi tilbyder følgende hastigheder:

Hastighed Anbefales til
75/75 Mbit/s Simpelt internet-brug, kreditkortbetaling, email og begrænset up/downloads
100/100 Mbit/s Download og upload af tunge filer, opkald med ip-telefoni eller Skype
200/200 Mbit/s Backup i skyen, flere cloud-tjenester, videomøder og streaming i HD
1.000/1.000 Mbit/s 100+ ansatte, hosting, big data. Når det kun kan gå for langsomt.

Ud over lynhurtigt internet, får du også følgende:

• Erhvervssupport 24 timer i døgnet
  • Et erfarent kundeteam der kan hjælpe dig
  • Fast erhvervskonsulent
  • Dynamisk ip-adresse eller du kan tilvælge en fast adresse ip-adresse
  • Netbank og cyberforsikring
  • Mulighed for tilvalg af medarbejderbredbånd
  • Mulighed for netværk mellem virksomhedens lokationer
  • Telefoni

Se mere på https://norlys.dk/erhverv og bliv ringet op af Norlys for høre nærmere….

Vidste du?

Cloud, robotics, overvågning, sensorer, videomøder, førerløse biler, machine-to-machine learning, annoncering og andre erhvervsformål driver den nye udvikling, hvor virksomheder om 5 år skaber 60% af al data.

Derfor har det aldrig været vigtigere at have den rigtige erhvervsforbindelse, der kan følge med til den vilde udvikling. Norlys Erhverv hjælper dig med at skabe den digitale infrastruktur, som gør din virksomhed parat til vækst.

Vidste du?

I det kommende årti vil datavæksten skifte fra underholdningsformål til erhverv. Robotics, førerløse biler, machine-to-machine learning, overvågning, sensorer, videomøder, annoncering og mange andre områder vil drive denne udvikling, hvor IDC forventer at virksomheder skaber 60% af verdens data i 2025.

Vidste du?

At hvis du har bare har brug for en privat internet forbindelse, så er vi formentligt de billigste i byen! Se vores priser og hastigheder.