Når du skifter bolig / Opsigelse

Når du skifter bolig skal du altid foretage dig noget i forhold dit medlemsskab af Middelfart Antenneforening. Det varierer dog hvad du skal foretage dig alt efter din situation.

Jeg skifter til anden bolig med mulighed for tilslutning til Middelfart Antenneforening
Er du medlem af Middelfart Antenneforening på din tidligere adresse, kan du med fordel flytte dit abonnement/din abonnementskontrakt og blot blive registreret med en ny adresse. Det koster det samme at flytte et abonnement som at opsige og oprette et nyt abonnement. Fordelen ved at flytte er, at du beholder dit kundenummer og eventuel PBS aftale.

Er du ikke allerede medlem af Middelfart Antenneforening, kan du læse om mulighederne her på hjemmesiden og på Norlys hjemmeside. Tilmelding sker ved henvendelse til Norlys, der administrerer vores medlemsservice. Telefonnummer til kundeservice er 70 11 40 40.
Gå til Norlys hjemmeside

Jeg skifter til anden bolig uden mulighed for tilslutning til Middelfart Antenneforening
Husk at opsige dit abonnement! Det er dig der har abonnementet og dermed ansvaret for opsigelse. Abonnement/medlemsskab kan ikke overdrages til andre.

Opsigelse skal enten ske skriftligt til Norlys eller ved at tage kontakt til kundeservice på telefonnummer 70 11 40 40.

For TV er opsigelsesfristen løbende måned + 1 måned.

For øvrige produkter er opsigelsesfristen 1 måned.

Vidste du?
Medlemmer af Middelfart Antenneforening har mulighed for helt at fravælge TV-pakker og blot have en internetforbindelse fra Norlys, også kaldet “Bredbånd Only”.

Læs evt. mere om Internet og Bredbånd only.

For at få Bredbånd Only skal man kontakte Norlys kundeservice mellem kl. 8.00 – 17.00 på tlf. 70 11 40 40.