,

antenna-mast-605307_1920

Middelfart Antenneforening samarbejder med Stofa om at levere TV til medlemmerne

Om TV-kanaler

Se liste over TV-kanaler

Alle kanaler sendes digitalt. For at se digitale kanaler skal du have et nyere fladskærms-tv med DVB-C og MPG4-tuner. Ellers skal du have en digital boks, fx Stofa Smart TV boks.

De fleste kanaler vises med (HD) efter kanalnavnet. Det betyder at kanalen sendes i HD kvalitet. Disse kanaler kan du normalt få det fulde udbytte af, hvis blot dit tv er HD-Ready.

Mange TV-stationer sendes i en højere opløsning, fx DR så man får et bedre billede med et Full-HD-tv. 

Hvis du ikke kan se alle kanaler:
Dit TV skal have en tuner der understøtter DVB-C / MPEG4, ellers kan kanalerne ikke ses. Bemærk, at vi i stor pakke  har vi en enkelt kanal – Viasat Ultra-HD – som kræver, at man har et 4K-tv for se se kanalen.

Hvis du efter en kanalsøgning ikke kan se alle digitale kanaler i din tv-pakke skyldes det sandsynlig et dårligt kabel. Et nyt antennekabel kan købes i de fleste byggemarkeder for 50-60 kr. Husk at kablet skal være mærket Yousee Ready/Stofa approved.

Tilslut dit tv til det første stik i boligen med et godt kabel. Klik her og læs mere om et godt signal. – Starter din kanalsøgning ikke automatisk, skal du indtaste følgende oplysninger:

Frekvens: 346 MHz
Netværks ID: 0
Modulation: 64-QAM
Symbol Rate: 6900 kS/s

Se liste over TV-kanaler

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/EUEi_AZ0gE8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Med Middelfart Antenneforening og Stofa kan du vælge mellem over 100 forskellige TV-kanaler, de fleste i HD. Der er flere forskellige måder at få TV på:
TV-pakker: Vælg én TV-pakke blandt de tre som antenneforeningen stiller til rådighed.
FritValg; Tilføj kanaler ovenpå din tv-pakke. FritValg består af op til 85 kanaler du frit kan vælge oven på din lille-, mellem- eller store tv-pakke.
MitTV: Køb dine kanaler enkeltvis uden tv-pakker. Betal kun for de kanaler, du ser og i de måneder, du ser dem.

Læs mere om TV på Stofas hjemmeside


Tilflytter/Nyt medlem
Her er relevant information til dig som nyt medlem.


Problemer med signalet?
Kontakt Stofas tekniske support hverdage mellem kl. 8-22, og weekend og helligdage mellem kl. 8-19 på tlf. 88 30 30 30.


Spørgsmål til regning eller andre Stofa-produkter?
Kontakt Stofas kundeservice alle hverdage mellem kl. 8-19 på tlf. 88 30 30 30.