VælgSelvVisuel visning af vælgselv, med udvalgte kanaler

Med Stofa VælgSelv 8, 16 eller 32 kan du nemt tilføje dine yndlingskanaler ovenpå din lille tv-pakke og til en fast pris.

Hvis du er træt af sammensætningen af betalingskanalerne i din tv-pakke, kan du vælge selv at sammensætte indholdet.

Priseksempler

Har du den lille tv-pakke 1, der for øjeblikket koster 185 kr. pr. måned, kan du frit vælge 8 ekstra kanaler for yderligere 215 kr. pr. måned. Du bestemmer selv, hvilke kanaler det skal være.

Prisen bliver så 400 kr./mnd. Som er den samme pris som for pakke 2, så hvis du f.eks. savner nogle af sportskanalerne i den store pakke 3, men synes det er for dyrt at betale 180 kr/mnd. mere for at få hele pakken, kan du i stedet for de faste betalingskanaler i pakke 2 frit vælge dine egne 8 kanaler.

For 80 kr/mnd ekstra – som er ca. det halve af prisforskellen mellem pakke 2 og 3 – kan du frit vælge 16 kanaler.  For yderligere 95 kr. – i alt 575 kr. incl. prisen på pakke 1- kan du frit vælge 32 betalingskanaler. Prisen bliver da 5 kr. billigere end for den store programpakke 3.

Du kan skifte dine VælgSelv-kanaler en gang om måneden. Det kan du gøre senest den sidste dag i måneden, så har du kanalerne fra den 1. i den efterfølgende måned, indtil du skifter igen. Der er mere end 80 kanaler at vælge mellem.

Priser:

VælgSelv 8: 215 kr./md. + prisen på lille tv-pakke*

VælgSelv 16: 295 kr./md. + prisen på lille tv-pakke*

VælgSelv 32: 390 kr./md. + prisen på lille tv-pakke*

* VælgSelv kræver en lille tv-pakke fra antenneforeningen og et kort og en kortlæser af typen Irdeto til dit tv. Du kan få indtil 4 kort gratis. (engangsbeløb 249 kr., forsendelse 99 kr.) eller et abonnement på Stofa SmartTv (dette giver adgang til ét tv.

Læs mere om VælgSelv på Stofas hjemmeside.

Har du yderligere spørgsmål kan du altid ringe til Stofas kundeservice på telefon 88 30 30 30.

Mand som surfer på nettet

Vidste du?

At når du vælger TV-pakker fra Middelfart Antenneforening i samarbejde med Stofa, så kan du altid tage dine kanaler med på farten, som WebTv.

Problemer med signalet?
Kontakt Stofas tekniske support hverdage mellem kl. 8-22, og weekend og helligdage mellem kl. 8-19 på tlf. 88 30 30 30.

Spørgsmål til regning eller andre Stofa-produkter?
Kontakt Stofas kundeservice alle hverdage mellem kl. 8-19 på tlf. 88 30 30 30.