I samarbejde med Norlys har Middelfart Antenneforening sammensat et meget stærkt tilbud.

Du får netop nu 1000 Mbit internet for kun 149,- kr. pr. måned, for hele resten af 2024 og fortsætter derefter til den lave pris på 299,- kr. pr. måned.

Tilbuddet gælder kunder som ikke har haft internet fra Norlys de seneste 6 måneder. Så hvis du lige nu kun har TV fra Middelfart Antenneforening er det oplagt at tilføje internet fra os.

Bestilling af 1000 Mbit til 149,- kr. for resten af 2024, foregår via Norlys hjemmeside: 1000 Mbit til en Fyntastisk pris

Du kan også vælge at ringe til Norlys og bestille, på telefon 70 11 40 40.

Alt det med småt:
Internet 1000 til 149 kr. pr. md. resten af 2024 gælder for bestillinger indtil 10. juli 2024 og forudsætter, at din husstand ikke har haft internet fra Norlys de seneste 6 mdr. Tilbuddet gælder for adresser via Middelfart Antenneforening. Efter udløb af rabatten fortsætter abn. til gældende listepris pt. maks 299 kr./md.
på kabelnet. Oprettelse 0 kr. Evt. forsendelse af udstyr 99 kr. BS/adm vælges mod et gebyr på 9,75 kr./regning eller girokort mod et gebyr på 49 kr./regning. 6 mdr. binding og opsigelse 1 md. Hvis du fravælger
digital post, betales i stedet brevpost-gebyr på 29 kr./kvartal. Du har 14 dages fortrydelsesret. Mindstepris i 6 mdr. fra. 993 kr. inkl. forsendelse. Cyberforsikring kræver fast adresse i Danmark. WifiGaranti gælder for husstande op til 250 m2, brug af udstyr, der understøtter mindst WiFi5 samt placering af wifi-enheder efter anvisninger fra Norlys. 1000/100 Mbit kabelnet har min 900/100 Mbit ved kablet forbindelse.