Nyt navn – samme produkter, priser og services

Stofa skifter navn til Norlys

Priser, produkter og services er helt som før

Når Stofa bliver til Norlys, er dine produkter, priser og services de samme som før. Din betaling forsætter helt, som den plejer – der kommer blot et nyt logo på dine regninger.

Din internet-, tv- og/eller telefonforbindelse bliver heller ikke påvirket. Den eneste forskel, du vil opleve, er, at nogle af vores produkter og tjenester får nye navne.

Her er de ændringer, du skal være opmærksom på:

  • Fra den 12. september finder du dit selvbetjeningsunivers på norlys.dk/minesider
    • På selvbetjeningsuniverset kan du fortsat få overblik over dine produkter og services – og du kan se og betale dine regninger og administrere dine abonnementer, som du plejer

Til dig, der har tv hos Stofa

  • Norlys Play erstatter Stofa Tv-app
    • Fra den 12. september bliver Stofa Tv-app erstattet af Norlys Play. Det betyder, at du fremover streamer dine tv-kanaler via Norlys Play-appen
    • Norlys Play følger automatisk med i dit tv-abonnement, så du altid har din underholdning lige ved hånden
    • Du henter Norlys Play-appen der, hvor du normalt henter dine apps
    • Alt det, du plejede at kunne i Stofa Tv-appen, kan du også i Norlys Play-appen. Du logger ind, helt som du plejer, med samme brugernavn og adgangskode
    • Ser du i dag dine tv-kanaler via browser på din computer, kan du fremover se kanalerne på norlysplay.dk

Til dig, der har internet hos Stofa

  • SafeSurf bliver til Sikkerhedspakke
    • Hvis du i dag har adgang til sikkerhedspakken SafeSurf via dit internetabonnement hos Stofa, er den eneste ændring, at SafeSurf skifter navn til Norlys Sikkerhedspakke. Du skal ikke foretage dig noget. Ændringen sker automatisk i løbet af september. Din opsætning bliver ikke ændret, du har adgang til de samme funktioner, og du logger ind, som du plejer

Læs mere om navneskiftet, produktnavne og vilkår på norlys.dk/stofa-faq.

Vi sidder klar til at hjælpe

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du velkommen til at ringe til Norlys på 7011 4040 alle hverdage kl. 8.00-17.00 eller besøge Norlys-butikkerne. Se mere på norlys.dk/butikker.

Du er også velkommen til at kontakte Middelfart Antenneforening, hvis du har spørgsmål omkring dette. Se hvordan på Kontakt siden.