Discovery har tidligere haft rettighederne til at vise Premier League fodbold og har vist flest kampe i Danmark. Det stopper fra den nye sæson, da det nu er YouSee som har rettighederne.

Premier League fodbold vises fremover på ekstrakanalenEnkelte udvalgte kampe vil blive vist på TV3 MAX, mens den nye kanal Xee har eksklusive rettigheder til halvdelen af alle Premier League kampe i 2019/2020 sæsonen.

For at sikre at medlemmerne af antenneforeninger som får leveret tv via Stofa, fortsat kan se Premier League er der indgået en aftale med Yousee, så vi fra den 1. august kan byde velkommen til tv-kanalen Xee – og er du til sport og underholdning, kan du godt glæde dig. Xee har nemlig de eksklusive rettigheder til halvdelen af Premier League-kampene, når 2019/2020 sæsonen sparkes i gang. Derudover byder Xee på danske reality- og underholdningsprogrammer samt masser af nye, populære amerikanske film og serier.

Allerede den 1. august 2019 åbner vi op for Xee, der er tilgængelig for alle medlemmer på ekstrakanalen resten af året – helt uden beregning! Fra 2020 bliver Xee en del af Mellem og Store tv-pakke. Du finder ekstrakanalen på program plads 17 på dit TV, hvis du ikke har ændret på kanalplaceringen. Se evt. hele kanaloversigten.

Hvis du er træt af at andre skal vælge hvilke kanaler du kan modtage, så husk at du altid selv kan sammensætte dine tv-kanaler ved at skifte vil Vælg-selv produktet. Så er du i fuld kontrol over hvilke kanaler du modtager og hvilke programmer du vil se. Det kan endda være du kan spare penge samtidigt!