Discovery har tidligere haft rettighederne til Premier League og har vist flest kampe i Danmark. Det stopper fra den nye sæson, da det nu er YouSee som har rettighederne.

Enkelte udvalgte kamp vil blive vist på TV3 MAX, mens den nye kanal Xee har eksklusive rettigheder til halvdelen af alle Premier League kampe i 2019/2020 sæsonen.

For at sikre at medlemmerne af antenneforeninger som får leveret tv via Stofa, fortsat kan se Premier League er der indgået en aftale med Yousee, så vi fra den 1. august kan byde velkommen til tv-kanalen Xee – og er du til sport og underholdning, kan du godt glæde dig. Xee har nemlig de eksklusive rettigheder til halvdelen af Premier League-kampene, når 2019/2020 sæsonen sparkes i gang. Derudover byder Xee på danske reality- og underholdningsprogrammer samt masser af nye, populære amerikanske film og serier.

Allerede den 1. august åbner vi op for Xee, der er tilgængelig for alle medlemmer på ekstrakanalen resten af året – helt uden beregning!
Fra 2020 bliver Xee en del af Mellem og Store tv-pakke.

Du finder ekstrakanalen på program plads 17 på dit TV, hvis du ikke har ændret på kanalplaceringen.