Ved en fejl har Stofa opkrævet ca. 500 medlemmer af Middelfart Antenneforening en måned for tidligt.

Der er ingen som vil blive opkrævet dobbelt, men afhængig af om du er tilmeldt betalingsservice, kan du blive automatisk krediteret.

For dig som IKKE er tilmeldt betalingsservice

Er du ikke tilmeldt betalingsservice, så vil Stofa automatisk kreditere dig regningen og du vil blive opkrævet til april i stedet for. Du behøver altså ikke foretage dig noget.

For dig som ER tilmeldt betalingsservice

Er du tilmeldt betalingsservice, kan du afvise betalingen i din netbank eller henvende dig til din bank og bede dem gøre det for dig. Det vil afvise denne ene betaling og du vil modtage en ny opkrævning via betalingsservice i april. Hvis betalingen er gennemført kan du henvende dig til Stofa hvis du ikke ønsker at betale nu. Så kan du få beløbet krediteret og blive opkrævet i april måned, som normalt.

Stofa og bestyrelsen i Middelfart Antenneforening beklager fejlen.