Du har chance for at vinde en Google Chromecast med Viaplay i 12 mdr.

Alle er for tiden optaget af valg. Vi er det oplagte valg, Så vælg os. Vi har Byens Bedste Bredbånd. Vi tilbyder bredbånd fra 179 kr. pr. måned. Og du kan få bredbånd både med og uden en programpakke. Det bestemmer du selv. En programpakke fås fra 185 kr. pr. måned med både TV3, TV2 Charlie og Kanal 4.

Ved Open By Night fredag den 31. maj finder du os i gågaden ud for Algade 64 (Jyske Bank) sammen med Stofa fra kl. 16.00 – 22.00.

Kom og deltag i en lille konkurrence, hvor du har mulighed for at vinde en Google Chromecast. Så kan du se Web-tv på dit almindelige tv-apparat og starte dine programmer forfra, sætte dem på pause og finde de fleste udsendelser en uge tilbage, når du har en programpakke fra Middelfart Antenneforening. Vinderne får også 1 års fri brug af Viaplay – sponseret af Stofa.

Du kan også høre om mange af de andre muligheder, du har som medlem af Middelfart Antenneforening, fx VælgSelv, hvor du frit kan vælge 8, 16 eller 32 kanaler som tillæg til den lille programpakke.