I 2020 sker der følgende ændringer i TV-pakkerne i Middelfart Antenneforening.

I lille TV-pakke lukker DR3, DRK og DR Ultra som flowkanaler og stopper med at sende fra 2. januar 2020. Det har DR besluttet som en del af deres spare- og udviklingsplan. De 3 kanaler flytter ind på DR’s streamingtjeneste DRTV og bliver rene digitale tilbud. Her kommer de til at genopstå i nye klæder. DRTV er en del af Stofa web-tv hvor alt indhold kan ses pr. januar 2020. Du mister altså ikke kanalerne, men kan tilgå dem via Stofa web-tv eller via DR’s app.

I mellem TV-pakken tilføjes Xee. Xee har bl.a. rettighederne til halvdelen af Premier League fodbold, masser af danske programmer samt store internationale serier. Xee har for alle Stofa kunder været i lille TV-pakke på ekstrakanalen siden august 2019 uden beregning, her vil den blive til udgangen af 2019.

Det nye udbud medfører kanalomlægning i Middelfart Antenneforening, som bliver foretaget torsdag den 12. december 2019.

Desuden sker der følgende prisjustering af TV-pakkerne:

• Lille pakke stiger 12 kr. pr. måned
  • Mellem pakke stiger 40 kr. pr. måned
  • Stor pakke stiger 33 kr. pr. måned

Betalingen opkræves fortsat kvartalsvis forud, næste gang pr. 1. jan. 2019. Se evt. alle prisdetaljer på TV-priser.

I bestyrelsen har vi meget stor fokus på at holde prisstigningerne så begrænsede som overhovedet muligt. Hvis du ikke er tilfreds med indholdet i pakkerne eller priserne så husk at du selv kan sammensætte dine kanaler ved at bruge vælg-selv. Husk også at du sagtens kan få bredbånd fra Middelfart Antenneforening uden at du skal vælge en TV-pakke.

Vores lille programpakke er måske Danmarks bedste til prisen med de populære betalingskanaler: TV 2, TV 2 Charlie, TV3, TV3 Puls, DK4 og Kanal 5. Og fra 8. januar også Kanal 4 tillige med Paramount Network.

Men samtidig indeholder vores lille programpakke en række kanaler for medlemmer med specielle interesser – lige fra det lokale og regionale til særlige europæiske sprogområder, fx fransk og spansk. Alt grydeklart og lige ved hånden – uden dikkedarer og ekstra udgifter.