Det bliver en sommer i sportens tegn – også hos Stofa. For første gang kan Danmarks fodboldlandshold opleves i den ekstraordinært flotte billedkvalitet Ultra HD, også kaldet 4K. Ekstrakanalen viser TV2 Ultra HD under hele VM-perioden.

Det danske fodboldlandshold vil stå skarpere end nogensinde tidligere, når VM i fodbold i juni-juli 2018 opleves på TV 2. Her tilbyder TV 2 for første gang VM-fodbold i den nye Ultra HD-kvalitet, som er ni gange skarpere end almindelig HD. Herudover – og ikke mindst – vil kampene blive vist i High Dynamic Range (HDR), som giver ti gange højere dynamik i gengivelsen.

Et ekstraordinært tilbud

VM-fodbold i Ultra HD er et ekstraordinært tilbud til de mange danskere, som er interesseret i VM-fodbold og i det danske landshold.

Vi glæder vi os meget til at kunne bakke op om det danske fodboldlandshold og til at kunne følge alle VM-kampene i knivskarp 4K-kvalitet. Alle vores medlemmer som har et 4K-tv vil kunne følge VM i 4K på Stofas Ekstrakanal. Det forventer vi, at der er rigtig mange af vores kunder, der vil sætte stor pris på. Alle de fodboldfans, som har investeret i et 4K-tv, vil nærmest opleve det, som om de selv sidder med på forreste række ude på stadion.

VM i Rusland foregår i perioden 14. juni – 15. juli 2018. Fra den 1. juni til den 14. juni kan man opleve TV 2 Sport på Ekstrakanalen som optakt til VM. Også efter VM vil Ekstrakanalen igen vise TV 2 Sport frem til 31. juli 2018.