I øjeblikket er der 300 kr. rabat for nye kunder hos Stofa på hastigheden 100/50 mbit. Det gælder selvfølgelig også hvis du bliver nyt medlem hos Middelfart Antenneforening og du får selvfølgelig de 300 kr. rabat på antenneforeningens i forvejen nedsatte priser!

Normalprisen hos Stofa for 100/50 mbit er 299 kr. pr måned, men hos Middelfart Antenneforening får du denne hastighed for 279 kr. pr. måned, pga. vores gode samarbejde med Stofa. Ydermere er der ingen ekstra udgifter forbundet med medlemsskabet af antenneforeningen.

Der er altså kun fordele ved at melde sig ind lige nu!

Vil du benytte dig af dette tilbud skal du enten kontakte Stofa på 88 30 30 30 eller gå ind på stofa.dk/bredbaand

Tilbuddet gælder indtil d. 4. December for nye bredbåndskunder hos Stofa.

Se evt. vores samlede prisoversigt på vores kampagneside til nye medlemmer: www.middelfart-antenneforening.dk/nyt-medlem