Stofa offentliggjorde i maj deres app til Apple TV 4. App’en gjorde det muligt, at se tv fra Stofa uden at bruge en computer, iPad eller telefon, men blot benytte sig af fjernbetjeningen til Apple TV. Man skal dog selvfølgelig være kunde hos Stofa, hvad alle medlemmer er gennem Middelfart Antenneforening.

Nu har Stofa opdateret deres app, hvilket betyder, at en lang række nye funktioner er blevet tilføjet. Blandt andet kan nævnes

• Muligheden for at tilgå film-, serie-, underholdnings- og børneunivers (som på iOS og Android)
  • Ny og forbedret søgefunktion.
  • Forbedret TV-guide
  • Og selvfølgelig se flow-tv, starte forfra, pause/spole og gå 7 dage tilbage.

Appen har altså nu de samme features som app’en til iOS og Android. Den nye version har også fået et bedre layout, som gør det endnu nemmere at navigere rundt i appen.

Appen kan både downloades og opdateres i AppStore nu.

Læs det tidligere indlæg om Apple TV 4